maandag 28 december 2009

Pfffffffffff...............

Mijn inspiratie was de afgelopen weken ver te zoeken!!! Afgelopen zaterdag ook nog even aan de scrap geweest, maar het wilde maar niet lukken. Word er gek van!! Maaar.................... Zojuist viel er een mega envelop op de mat!!!! Met heel veel superleuke foto's! Vooral de sneeuwfoto's van de afgelopen week zijn errrg leuk. Dusseh... ik borrel ineens van de inspiratie!! YAHOO!
Echt mijn handen jeuken. Maar, nu moet ik eerst de huis-en boekhouding afmaken en dan mag ik er pas aan beginnen van mezelf. Wat trouwens erg stimuleert! Ik heb nog nooit zo hard gewerkt *lol*! Dus ik hoop zeeeeer binnenkort weer eens een LOtje te laten zien!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach heel herkenbaar hoor,denk dat iedereen op zijn tijd een dip heeft,ik wat vaker als anderen haha,nou we zien je werkjes wel verschijnen als je klaar bent met je taken,groetjes Joke.