maandag 20 december 2010

Toch nog kerstkaartjes!

Gisteren ben ik toch nog even bezig geweest met de kerstkaarten. Ik kreeg al moppers van deze en gene dat ze een saaie gekochte kaart van me kregen.... Maar ja.. weer die tijd he?!!
Maar sommige mensen krijgen hoe dan ook, ALTIJD een zelfgemaakte kaart van me. Gewoon, omdat ik weet dat ze het waarderen.... Ik heb nu wel 5 dezelfde gemaakt. Zo ging het wat sneller! Moet er nu nog een paar. Misschien vanavond! Als ze niet op tijd komen, kan ik natuurlijk altijd nog de TNT de schuld geven! (hihi)

Dit is 'm:


5 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

ja dat gemopper blijf je houden hoor.... ik vind deze wel heel schattig, mooi papier ook!

*Kus Patries*

Judith zei

Hallo Marieke,
Ja, mensen verwachten dan ook een zelfgemaakte creatie (-;
En ik moet toegeven, het voelt ook raar om kaarten te kopen. Maar wat je zegt, de tijd...

Heeeel leuk, jouw kerstkaart. Prima toch, dat je deze in 5-voud maakt. De kleuren zijn mooi en het vogeltje is erg schattig!
Succes, als je nog meer kerstkaarten gaat knutselen!
Groetjes van Judith

Sandra zei

Hartstikke leuk! En vooral ook knap dat je na al die recente creaties nog steeds de inspiratie kan vinden om kerstkaarten te maken.

Ellen zei

Hoi Marieke,
Ik kwam via scrappiekaartenswap op jouw blog terecht: en wat is ie leuk! Hartstikke leuke creaties en kaarten maak je. Zal zeker vaker langs willen komen en ben dus volger geworden. Kan ik je goed in de gaten houden, haha!!

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Hoi zus!

Bedankt voor 't kaartje! Hij viel weer erg in de smaak! En inderdaad ook ik had van een gekocht kaartje raar opgekeken : ) Deze is veeel leuker!!!

Groeten SImoon